Интериор

ABT изравни новото RS5 с C63

Всеизвестните тунери занимаващи се с автомобилите на VW Group се захванаха веднага с прясното RS5. Автомобилът премина през голяма трансформация, която включваше и използването на по-малък двигател с принудително пълнене вместо голям атмосферен. Агрегатът е 2.9-литровия V6, който дойде от Porsche и разполага с 450 конски сили и 600 нютонметра в оригинален вид.

Тази мощност обаче, не бе достатъчна и тунинг специалистите на секундата извадиха софтуерно решение за управлението на двигателя, което добавя точно 60 конски сили и 80 нютонметра към инголщатския катапулт. Това означава 510 конски сили и 680 нютенметра, които са повече от достатъчни за купето.

От ABT не са много по кичозните неща и единствената външна промяна за автомобила са новите 20-цолови джанти.