MaxiNet | Skener.bg  |  Seminari.bg | Sporter.bg | ИмейлиПсихолози Ресторанти

Първи тест на Volkswagen T-Roc

  • Първи тест на Volkswagen T-Roc
  • Първи тест на Volkswagen T-Roc
  • Първи тест на Volkswagen T-Roc

Лисабон, Португалия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Няколко години след като сегмента на субкомпактните кросоувъри беше „отворен“, Volkswagen също реши да се включи в него. Моделът T-Roc беше показан статично по-рано през годината, а сега германците направиха първите му динамични тестове. Те се състояха в Португалия, където беше и екип на mobile.bg. Ето и първоначалните ни впечатления от малкия кросоувър Volkswagen T-Roc.

Екстериор

T-Roc е позициониран под Tiguan, но що се касае до габарити той е сходен с предходното поколение на по-големия си брат. Първият Tiguan е дълъг 4 426 мм, вторият – 4 486 мм, а дължината на T-Roc е 4 234 мм. Широчината му е 1 820, а височината – 1 573 мм. Всичко това, наред с модерните форми го прави да изглежда като типичен кросоувър, който се отличава от генетичния си родител Golf не само с по-висок клиренс, а и със значително по-волни дизайнерски изпълнения.

Фирмената идентичност е запазена, но наред с това са налице интересна триизмерна радиаторна решетка, нова форма на фаровете и леко раздути задни калници. Двуцветната окраска пък прави колата още по-дизайнерска, като по този показател T-Roc спокойно може да спори с лифтбека Arteon за званието „Най-дизайнерско VW“.

Интериор

Салонът, подобно на останалите нови модели на марката, е освежен и доста модерен. На очи се набиват контрастни елементи, които са решени с екстериорния цвят на автомобила, както и г…

Споделете

PinIt