Интериор

Най-потентното Subaru BRZ няма турбо

Subaru разкриха „най“ версията на спортното си купе BRZ и за Европа и Северна Америка и както много от феновете си мислеха, тя няма мечтания 2.0-литров турбодвигател. Причината може би е, да не се сблъска с WRX STI и значките и означенията STI само може да подразнят пристрастените към марката.

Какво обаче, е променено в това леко атмосферно купе с блестящо управление? Стандартните спирачки са заменени с четирибутални апарати отпред, джантите са заменени с нови по-широки и по-леки обути с гуми Michelin Pilot Sport 4 с размер 215/40 R18, а на багажника има голямо карбоново антикрило, което има възможност за регулиране на наклона. Предната броня е с по-нисък карбонов „нож“, праговете също са по-ниски, а и дифузьора в задната броня.

Всичко не приключва до тук – окачването е заменено с регулируемо от Sachs, стабилизиращите щанги са по-дебели и всичок това е минало през фино настройване. Естествено всичко е в означения STI, като и интериора е обхванат от промени – седалките са облечени в комбинация от кожа и алкантара и имат червени колани, а таблото е с нов цвят. Като говорим за цветове – автомобилът ще има избор от три – WR Blue Pearl, Crystal Black Silica и Crystal White Pearl. От лимитираната серия ще бъдат произеведни само 500 броя, като очакваме и цената да се вдигне значително.