MaxiNet | Skener.bg | Seminari.bg | Имейл МаркетингПсихолози Ресторанти

Nielsen: Ръстът в покупките на храни и напитки в България се забавя до 6%

  • Nielsen: Ръстът в покупките на храни и напитки в България се забавя до 6%
  • Nielsen: Ръстът в покупките на храни и напитки в България се забавя до 6%
  • Nielsen: Ръстът в покупките на храни и напитки в България се забавя до 6%


Ръстът в покупките на бързооборотни стоки в България през 2018 г. се забавя, но все още е почти двойно над средния за европейските страни. Потребителите стават все по-уверени във финансовото си положение, но не са склонни да харчат свободно. В регионите в страната нарастват и доходите, и разходите за бързооборотни стоки, което създава предпоставки търговците да се развиват и във вътрешността на България. Това са някои от основните изводи на база различни проучвания на „Nielsen България“,…

Споделете

PinIt