Бизнес и Политика

Подготвя се B2B база данни с глобалните марки в България

Независимата агенция CBN – Pannoff, Stoytcheff & Co, специализирана в изготвянето на бизнес проучавания, започва работа по новата B2B база данни с глобалните малки в България„Leading Global Brands in Bulgaria by CBN“, съобщиха от организацията.“ Става въпрос за B2B база данни с глобалните марки в производството, търговията и услугите позиционирани в България, с годишни продажби за над 1 млн. долара.

Хиляди глобални марки са позиционирани в сферите на производството, услугите и търговията в България, уточняват от CBN. По техни данни, световни брандове присъстват във всички 18 индустрии, 81 индустриални сектора и над 500 конкретни бизнеса в страната.

От CBN дават пример с 10 водещи глобални марки от търговията с облекло у нас с приход над 1 млн. долара:

БЕРШКА БЪЛГАРИЯ

ЕЙЧ ЕНД ЕМ ХЕННЕС ЕНД МАУРИЦ

ЗАРА БЪЛГАРИЯ

КЕНВЕЛО БЪЛГАРИЯ

МАСИМО ДУТИ БЪЛГАРИЯ

НЮ ЙОРКЪР БЪЛГАРИЯ

ПЕЕК И КЛОППЕНБУРГ

СТРАДИВАРИУС БЪЛГАРИЯ

ПУЛ ЕНД БЕЪР БЪЛГАРИЯ

МАНГО БЪЛГАРИЯ

ТОМ ТЕЙЛЪР СОФИЯ

Едно от възможните приложения на B2B базата „Leading Global Brands in Bulgaria by CBN“ е директният маркетинг на иновативни и технологични продукти и услуги, изтъкват от агенцията.