Бизнес и Политика

Над 20 компании грабнаха отличията в третото издание на Годишните награди на b2b Media

Над 20 компании грабнаха отличията в третото издание на Годишните награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд. 

Наградата за “Най-добър работодател на годината – Employer of the Year” спечели Мусала софт, за Employer Brand Leader отричието си поделиха Schneider Electric и Кока-Кола Хеленик, а Telenor се наредиха първи както в категорията за HR Technology of the Year, така и в Employer Branding Excellence. Най-добри в категорията Employer Branding Innovation се оказаха Обединена българска банка, които си тръгнаха с най-много отличия в най-много категории, а първото място за HR Strategy of the Year грабнаха Бер-Хелла Термоконтрол ЕООД (BHTC България).

Журито определи като номер 1 Employer Branding Video на Progress, а най-харесаният проект в категорията Innovation in Talent Management се оказа този на Пощенска банка, които бяха класирани първи и в още една категория – Employer Branding Project. УниКредит Булбанк се отличиха сред конкурентите си с иновация в обучението на талантите и заеха първото място в категорията Innovation in Talent Education.

Devexperts спечели приза за Employer Branding Idea, dm Bulgaria взеха наградата за Employer Branding Event, а SoftServe Bulgaria се отличиха в категорията Employer Branding Network. 

Призът за Emerging Leader беше присъден на Acronis България, а в една от най-оспорваните категории Excellence in Office Space първото място зае Cargotec Bulgaria.

В категорията Excellence in Coaching най-добър резултат имаше ПРЕСТИЖ-96 АД, докато наградата за Team Lead of the Year  отиде при Experian Bulgaria.