Автомобили

Тествахме най-мощната нова Insignia

Марсилия, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Opel премина в ръцете на Peugeot, но това съвсем не означава, че тази марка ще стане по-малко интересна за българите. Миналата година компанията представи доста нови модели, но най-интересен безспорно е Insignia. Второто поколение на практика е последният модел, произвеждан под шапката на GM и поради тази причина ще остане в историята.

Година след лансирането на модела вече е ясно, че стандартните версии на новата Insignia са с отлично съотношение между цена, качество и предлагане, но сега ще стане дума за най-наточената нова Insignia. Тя носи обозначението GSI и ще се предлага на пазара в две разновидности – лифтбек и комби, както и с два двигателя – бензинов и дизелов.

Insignia GSI беше показана статично през есента на миналата година, а сега от Opel проведоха и първите динамични тестове на модела. Те се проведоха във Франция и наш екип беше на мястото на събитието. Ето и първоначалните ни впечатления за най-мощната нова Insignia.

Екстериор

Със смяната на поколенията Insignia става по-дълга (4 899 мм) и малко по-широка. Височината обаче е намалена с 29 мм, което се отразява много добре на аеродинамиката на колата. При версията GSI клиренсът е снижен с 10 мм, което въпреки че не е много си личи и визуално. Останалите разлики във външния вид се откриват в различните в няколко основни детайла.

Основен акцент са въздухозаборн…