Максинет Медия

Как да продаваме с Имейл Маркетинг?

Logo_Email.png

Заповядайте на 21 ноември (сряда) в сградата на БТПП-София на специализиран семинар, посветен на един от най-ефективни канали в онлайн маркетинга! Имейл маркетингът е толкова стар и работещ, че той не се възприема дори изобщо като вид онлайн маркетинг. Всички Sales Мениджъри, собственици на бизнес, ПР специалисти го ползват ежедневно като средство за комуникация. Пращането на имейли e толкова лесно и базисно в компютърната грамотност, че всеки мисли че няма какво повече да научи в него. Какво обаче все пак може да пропуснем когато използваме този солиден и изпитан във времето канал? Знаете ли какво е Hard-Bounce? Знаете ли защо имейлите попадат в спам папките? Знаете ли как може да настроите вашия компютър да изпраща редовни автоматични имейли до вашите партньори и клиенти? Ами дали изобщо вашите имейли са съвместими с GDPR? Всичко това и още много повече ще научите на семинара на 22 ноември. Всеки участник ще получи безплатен ваучер с 50,000 кредита от MailBul.

П Р О Г Р А М А

09:30 – 11:00: Основи на имейл маректинга.
– Какво е това, основни понятия: Open Rate, Click Rate, Bounce Rate, Delivery Rate и т.н.? 
– Каква е разликата между имейл маркетинг, НТС и СПАМ?
– Как да пращаме големи масиви от имейл съобщения?
11:00 – 11:15: Кафе-Пауза
11:15 – 12:30: Стратегии за изготвяне на имейл маркетинг кампании
– Как да си управляваме имейл списъците? Какво да правим с нашите списъци от стари и неактуални сайтове? Да изполваме ли 3rd Party Lists (купени списъци, списъци на партньори, на познати и т.н.)?
– Изготвяне на имейл кампании – стандартни и автоматични.
– Какво ни показват статистиките? Как да ги разчитаме правилно.
– Колко често да изпращаме масови имейли?
12:30 – 13:30: Обедна почивка
13:30 – 15:00: Комуникация с нашите клиенти чрез автоматични имейл кампании (Auto Responders)
– Как да създаваме имейл кампании с автоматични отговори (Auto Responders)?
– Как да интегрираме правилно имейл кампаниите със съдържанието на нашия сайт?
– Използване на A/B тест статистики и Split Статистики. Разчитане. 
– Честота на изпращане на серии от автоматични отговори. 
15:00 – 15:15: Кафе-Пауза
15:15 – 16:30: Имейл Маркетингът и регулациите.
– Какви са българските регулации, за да не ни глобяват – 'Спам регистър' на КЗП, ЗЕТ, КЗЛД.
– GDPR и имейл маркетингът.
– Какви са глобалните регулации за имейл маркетинга (CAN-SPAM и др.)?

Лектор: Георги Динчев
Онлайн експерт с повече от 15 годишен опит в разработването на онлайн проекти и Маркетинг Директор на MailBul.com – дигитална компания за имейл маркетинг със стотици български и международни клиенти. Георги Динчев е дипломиран психолог и един от основоположниците на онлайн психологията в България.

РЕЗЕРВИРАЙ МЯСТО >>

Ранна резервация: 120.00 лв. (до 31. 10. 2018; 135.00 лв – до 09. 11. 2018; 150.00 – след това)
Отстъпки за брой записани участници: при 2 записани 10% на участник; при повече от 3 записани 20% на участник
Цената включва: Кафе-Паузи, Обяд, Консултации, Ваучер за 50,000 имейла от MailBul.com, Сертификат

Ако имате допълнителни въпроси за семинара или желаете да се регистрирате по телефона, моля свържете се с нас на телефони: 02/ 42 77 561 или 0879 15 08 15 или на имейл office@seminari.bg