България Север

Снимки: От днес започна работа новият Център за услуги и информация на гражданите в сградата на община Елхово

CENTERОт днес започна работа новият Център за услуги и информация на гражданите в сградата на община Елхово на ул. „Търговска” № 13. Всеки ден работят с граждани служителите от ЦУИГ -“Деловодство”, ”Стопанско управление и общинска собственост”, ”Гражданска регистрация”, ”Техническо деловодство” и „Местни данъци и такси” от 8.00 ч. до 17.00 часа без прекъсване. За удобство на гражданите всички парични плащания и документооборота ще се извършват в центъра. Обновеното помещение на Центъра за услуги и информация на гражданите отговаря на законовите изисквания и предлага лесен достъп на гражданите.

В ЦУИГ е обособено изнесено работно място към Службата по геодезия, картография и кадастър – гр. Ямбол, което ще работи с граждани в понеделник и сряда от 8.00 до 12.00 часа.

Центъра за услуги и информация на граждани в сградата на община Елхово, осигурява информация за реда, организацията и видовете услуги извършвани от администрацията на община Елхово.

На гише „Деловодство” се извършват консултации, представляващи законен интерес за физическо или юридическо лице относно административно-правен режим, които се дават по силата на нормативен акт или които са свързани с издаване на административен акт или с извършване на друга административна услуга; предоставяне на достъп до обществена информация; издаване на удостоверения от общ характер; издаване на удостоверения за осигурителен доход и осигурителен стаж и др.

Служителят на гише ”Стопанско управление и общинска собственост” приема заявления за подаване на и информация в община Елхово за броя на реализираните нощувки в местата за настаняване; издава удостоверения за картотекиране на граждани с жилищни нужди; издава удостоверения за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността върху недвижими имоти; установяване на жилищни нужди – картотекиране и издаване на удостоверения; справки по актовите книги и издаване на удостоверени копия от документи относно общинска собственост; издаване на превозен билет за транспортиране на добита дървесина извън горските територии; регистрация на пътни превозни средства с животинска тяга; категоризация на заведения за хранене и развлечение и др.

Удостоверения за наследници, за семейно положение, за родствени връзки, за настоящ адрес, за постоянен адрес; удостоверения за родените от майката деца; удостоверения за идентичност на имената; дубликати и преписи по гражданско състояние се издават от служителя на гише „Гражданска регистрация”.

На гише „Техническо деловодство” се издават разрешения за изработване на подробни устройствени планове; изготвяне на справки на заинтересуваните лица относно изменения на устройствени планове и схеми; издаване на скица-виза за проучване и проектиране; издаване на разрешение за строеж и др.

Служителите от отдел „Местни данъци и такси” приемат и обработват декларации по ЗМДТ; издават удостоверения за данъчни оценки на недвижими имоти, земеделски земи; удостоверения за липса /наличие на задължения по ЗМДТ; удостоверения за декларирани данни, дубликати на квитанции; плащане на данъци и такси по ЗМДТ и др.

Прочети цялата