Бизнес и Политика

„Краси” е най-предпочитаната майонеза според класацията „Любимите марки”


За втора поредна година „Краси” е лидер в категория Майонези и сосове на националната потребителска класация „Любимите марки”, като разликата с втория в надпреварата е повече от 1300 гласа. „Краси” печели приза с признанието на над 4200 гласували. Освен любима марка в категория МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ майонеза „Краси” грабна второ място и в раздел БЪЛГАРСКА МАРКА, в който на първа позиция е HAPPY BAR&GRILL. Това е поредно признание за най-продаваната марка майонеза у нас и утвърждава позициите й редом с доказани и обичани марки като КОКА-КОЛА, bTV, INFINITI, SPETEMA, Hewlett Packard Enterprise Company .

Първенството в категория МИНЕРАЛНИ ВОДИ за втора поредна година спечели „ХИСАР”. Марката има сериозна история. Предприятието, което я бутилира е основано в далечната 1958 г. Сведенията за същото водоналивно предприятие датират от времето на цар Борис III. Минерална вода «Хисар» се използва от преди повече от 2000 години. Това е водата, която са пили императори и царе. Днес копанията е носител на редица престижни отличия, на голямата награда за качество INTERNATIONAL TROPHY FOR QUALITY, NEW MILLENNIUM AWARD, Rome 2004, Italy, златни медали от Международен Пловдивски панаир, номинация Интер Еко и други.

Над 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, която премина в рамките на два месеца. Потребителите гласуваха в три етапа, определяйки лидерите в 24…