Бизнес и Политика

Пращаш емотиконка – получаваш информация

Самолетната компания KLM Royal Dutch Airlines въвежда нова услуга, която помага на потребителите да се ориентират в чужд град. KLM е компания, утвърдила се в обслужването на клиенти в социалните мрежи. Служителите на компанията отговарят лично на над 15 000 въпроса всяка седмица.

Новата услуга е свързана с ползването на Messenger и по-точно – с емотиконите. Ако сте в чужд град и искате да откриете банкомат просто трябва да пратите местоположението си и емотикон на банкомат или гара и KLM веднага ще Ви прати адреса на най-близкия до Вас банкомат. Хапват Ви се спагети? Просто пратете емоикон спагети и се запътвайте към адреса, който KLM ще Ви изпрати.

Миналата година компанията стартира и услуга, чрез която потребителите могат да получат цялата нужна информация за полета си в Messennger. Новата услуга е още една стъпка към затвърждаването на доверието на клиентите. Компанията със сигурност знае, че понякога е трудно да се ориентираш на чуждо място и се надява услугата да бъде полезна за потребителите. Услугата е достъпна за всички потребители на Messenger.