Бизнес и Политика

Стартира първата магистратура по е-търговия в България

Стартира първата в България магистърска програма по електронна търговия, която е и една от първите в региона, съобщават организаторите. Тя се нарича „Електронна търговия и екосистема на логистичните и доставни процеси“ и обучението ще се провежда във Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ). Новата магистратура обхваща всички аспекти от развитието на успешен онлайн бизнес, твърдят нейните създатели – от технологията зад онлайн магазините, през маркетинга и рекламата, до логистиката и веригата на доставките.

Магистърската програма по е-търговия обединява водещия бизнес в страната и образователната система. Целта, според организаторите, е участниците в програмата да получат висока добавена стойност и да се реализират като успешни кадри и предприемачи на пазара. За първи път в България обучаващите ще провеждат част от занятията в собствените си офиси, а преподаватели ще бъдат изявяни в областта мениджъри.

Част от лекторите в новата магистърска програма са Жюстин Томс, успешен онлайн предприемач, писател и преподавател с множество дигитални проекти зад гърба си, Радослав Минчев, ръководител Дирекция „Верига на доставки“ в „Доверие Брико” АД, Георги Христов, професионалист с повече от 17 години опит в сферата на логистика и управлението на веригата на доставки, Никола Илчев, основател на eCommerce Academy, и други.

„Магистратурата е типичен пример за това как образователната система може да се ориентира към нови сегменти, които допреди десетина години едва прохождаха, но към настоящия момент вече играят ключова роля както в света на бизнеса, така и на пазара на труда. Изграждането на бъдещите специалисти в една иновативна област, каквато е електронната търговия, ще спомогне за повишаване конкурентоспособността на цялата българска икономика. “ – заяви Жюстин Томс.

Студентите в магистърската програма по е-търговия ще придобият  познания за развитието на бранша у нас и в международен план, и ще могат да работят с едни от най-известните глобални брандове. В учебната програма са включени бизнес дисциплини като управление и финансов риск, поведенчески финанси, стратегическо управление и управление на проекти. Организаторите предлагат възможност за разсрочено плащане и опции за курсово обучение.